Aktualita 01 (27.03.2014)

Aktualita č. 01 (27.03. 2014)

Noční momentka ovládla loňskou fotosoutěž


Petr Skřivánek vítězem fotosoutěže 41. Rallye Český Krumlov 2013
 

Patnáct fotografů se zapojilo do fotosoutěže vypsané při příležitosti konání 41. ročníku Rallye Český Krumlov 2013. Po dlouhém a pečlivém zvažování se pořadatelé jihočeského podniku rozhodli z šesti desítek obdržených snímků vybrat tři nejlepší a jejich autory ocenit finanční hotovostí. Vyhlašovanou čtvrtou a pátou cenu se ředitelství Rallye Český Krumlov rozhodlo neudělit.
 

Nejpovedenější a zároveň nejnápaditější fotografií byla vyhlášena momentka Petra Skřivánka, která zachycuje noční průjezd Radka Mifky s vozem Mitsubishi Lancer EVO 9 známým zemědělským areálem ve Svatém Janu nad Malší. Autor se může těšit na odměnu ve výši 500 Kč.
 

Stříbrnou příčku nakonec obsadil snímek atraktivního smyku Lady VFTS jezdce Bronislava Sobotky na lipenské rychlostní zkoušce, kterou pořídil David Šimáček. Také on se může těšit na ocenění své práce. Od ÚAMK Automotoklubu Rallye Český Krumlov a týmu ČK motorsport dostane 400 Kč.
 

Poslední místo na pomyslných stupních vítězů a odměna ve výši 300 Kč patří Janu Mečířovi, jenž pohotově zachytil maximální nasazení nejúspěšnějšího jezdce v historii Rallye Český Krumlov Romana Kresty se Škodou Fabia Super 2000 ve sjezdu ze Slavkova.
 

Medailistům blahopřejeme a dalším účastníkům fotosoutěže děkujeme za účast. Své umění můžou všichni prokázat i letos, kdy mohou dokumentovat přípravu a průběh 42. Rallye Český Krumlov 2014. Uzávěrka fotosoutěže je stanovena na poslední červencový den.

 

Kompletní informace k 42. Rallye Český Krumlov 2014 se budou průběžně objevovat na oficiálních internetových stránkách www.rallyekrumlov.cz a www.ckmotorsport.cz.


Pavel KACEROVSKÝ
42. Rallye Český Krumlov 2014
tiskový mluvčí, zástupce vedoucího trati

Tel.: +420 777 400 003
E-mail: pavel.kacerovsky@rallyekrumlov.cz
Facebook: www.facebook.com/pavel.kacerovsky

 

Partners:
.......................................................

 


 

 

Media:
.......................................................

 


 

 

Partners:
.......................................................